Wycieczka klas trzecich do Zakopanego

22 maja  o godzinie 7:00 uczniowie klasy 3a i 3b Szkoły Podstawowej w Radgoszczy, na czele z panem przewodnikiem K.Królem, opiekunami –  p. R.Małek,  p. M.Miłkoś, p. E.Białas  oraz rodzicami wyruszyli na wycieczkę dwudniową na południe naszego kraju, do pięknego i malowniczego Zakopanego. Celem wycieczki było zrealizowanie  założonych zamierzeń, jak i umiejętne dostrzeganie piękna natury.

Relacje uczestników wycieczki:

,,Zwiedzaliśmy dużo pięknych miejsc. Na początku przepłynęliśmy promem przez rzekę Dunajec do Pustelni św.Świerada.Widzieliśmy zamek w Niedzicy,zaporę w Czorsztynie i płynęliśmy statkiem po zalewie Czorsztyńskim. W Zakopanem spacerowaliśmy po Krupówkach, byliśmy pod Wielką Krokwią, w kościele na Krzeptówkach. Piękne widoki podziwialiśmy w Cyrlach i spacerowaliśmy Doliną Kościeliską. Wszędzie było widać piękne krajobrazy górskie a zwłaszcza górę Giewont, na której stoi krzyż.Góra ta nazwana jest Śpiącym Rycerzem.Najbardziej podobały mi się góry Tatry, na szczycie których leży jeszcze śnieg.”  ~~~~ J. Dykas

,,Wycieczka była wspaniała,wszystkie atrakcje były ciekawe,zrobiłam bardzo dużo zdjęć, a nocleg w dużym i pięknym hotelu był dla nas wielkim przeżyciem. Oczywiście jak z każdej wycieczki przywiozłam pamiątki kupione na Krupówkach.”~~~~ W. Moskal.

,,Na wycieczce zachwycił mnie Tatrzański Park Narodowy, bardzo podobał mi się rejs statkiem po jeziorze Czorsztyn.” ~~~ E. Gierczyńska

,,Miło wspominam duże góralskie ognisko” ~~~M.Leś

,,Jestem szczęśliwy, bo mogłem zobaczyć skocznię narciarską i Giewont ukazujący śpiącego rycerza”~~~ R.Lipiński

,,Najbardziej na całej wycieczce podobała mi się Dolina Kościeliska „~~~`J.Juras

,,Kiedy płynęliśmy statkiem po jeziorze Czorsztyńskim, byłem pod ogromnym wrażeniem pięknych widoków”~~~W.Majka

,,Na wycieczce podobała mi się skocznia narciarska, restauracja góralska i góry w Dolinie Kościeliskiej . Moim zdaniem wycieczka była fajna ale szkoda, że tak szybko minęła.”~~~ Sz.Baran